CES-2019 - виставка споживчої електроніки, яка проводиться в американському Лас-Вегасі. В цьому році компанія Hyundai Motor представила публіці дорожню карту мобільності майбутнього. Основне завдання, яке ставлять перед собою творці, - вільне пересування споживачів. Компанія робить акцент на трьох моментах. Перший - створення нових технологій в сегменті «відкритих інновацій». Другий - стратегія досягнення лідируючих позицій в світі в області «підключеної мобільності». Третій момент - вдосконалена стратегія виробника в сегменті електромобілів.

Hyundai розробила нову дизайнерську концепцію для своїх автомобілів. Вона отримала назву Style Set Free. Основу концепції склали заплановані розробки в сфері автономного водіння. Споживач зможе оновлювати умови водіння в залежності від свого способу життя.

Для створення екосистеми компанія використовує інформацію, отриману від інтелектуальних транспортних засобів. Дана екосистема дасть можливість всім підсистем інформаційно-комунікаційних технологій формувати потік передачі інформації між автомобілями і середовищем, в якій вони знаходяться. Ця технологія зміцнить позиції компанії Hyundai в області мобільності майбутнього.

CES-2019: Hyundai продемонструвала «крокує» авто та інші новинки | Аеліта - фото 6

Роботи зі створення екосистеми ведуться центром інноваційного бізнесу Hyundai CRADLE. У минулому році центр зробив інвестиції в тридцять компаній, щоб прискорити процес створення розробок. Серед профінансованих компаній - Perceptive Automata, WayRay.

Hyundai презентувала прототип своєї новинки - крокуючого автомобіля Hyundai Elevate. Ця розробка є частиною напрямку «Відкриті інновації». Дана модель змінить поняття про автомобіль. Машина зможе рухатися по місцевості, яка недоступна для сучасних моделей. Авто буде оснащено двома парами маніпуляторів, значно полегшують пересування. Компанія оприлюднила дорожню карту, яка покликана допомогти Hyundai стати більш конкурентоспроможними виробником в сфері штучного інтелекту.

Згідно з картою, виробник збирається відкрити кілька дослідницьких центрів, а також домовитися про співпрацю з компаніями-лідерами в цій галузі.

Керівник відділу розробок і досліджень Hyundai Альберт Бірманн сказав наступне: «Технологічні розробки Hyundai зроблять компанію провідним брендом у світі мобільності майбутнього. Ми дозволимо споживачам розробляти свій стиль пересування. Створюючи концепцію Style Set Free, ми ставили собі за мету дозволити водіям самостійно вибирати підходящу середу водіння ».

Style Set Free: електромобілі з персоналізацією

Представники компанії Hyundai заявляють, що, на їхню думку, персоналізований автомобіль - це не розкіш, а предмет першої необхідності за часів популярності автономного водіння. Нова концепція дозволить кожному споживачеві налаштовувати простір усередині авто під себе. Клієнт отримує можливість налаштовувати апаратну «начинку» і оновлювати її з урахуванням своїх водійських потреб. Оновлена ​​стратегія компанії Hyundai по виробництву електричних моделей має на увазі випуск авто на новій платформі E-GMP. Вона покликана задовольнити всі, навіть унікальні потреби покупців. В даний момент спеціалізована платформа знаходиться на стадії розробки. Планується, що вона буде включати в себе систему Integrated Drive Axel. Це інтегрований ведучий міст, який покликаний спростити процес водіння, а також зробити автомобіль менш гучним.

Виконавчий віце-президент з маркетингу Он Хонг Чо заявив: «Ми обладнаємо наші електромобілі налаштованим опціями. Вони нададуть можливість водіям міняти простір і конфігурацію більш просто і ефективно, ніж в класичних автомобілях. Концепція нашого виробництва Style Set Free гарантує споживачам з різними потребами повністю новий досвід водіння ».

Лідируючі позиції в області «підключених» авто

Автомобіль - це більше не просто транспортний засіб. У Hyundai вважають, що кожен автомобіль, що знаходиться на дорогах, повинен бути підключеним до загальної системи. Це значно підвищить рівень безпеки, а також поліпшить комфорт при водінні.

Творці технології, збираючи величезну кількість інформації з усього світу, планують зробити рух більш зручним і безпечним. Система в режимі реального часу буде надавати водієві інформацію про погоду і обстановці на дорозі.

Мета компанії - зробити так, щоб у 2022 році на світових дорогах було присутнє 10 мільйонів автомобілів, підключених до загальної системи. По-перше, компанія Hyundai планує стати лідируючим виробником в цьому ринковому сегменті. По-друге, вона готова підтримувати цю функцію за допомогою спеціальної платформи під назвою «Перевершуючи можливості підключення».

CES-2019: Hyundai продемонструвала «крокує» авто та інші новинки | Аеліта - фото 7

Збільшення сфери «Відкритих інновацій»

Hyundai планує фінансувати проекти, які працюють із застосуванням штучного інтелекту. В майбутньому це дозволить ще більше збільшити рівень безпеки і покращити комфорт споживачів. Підрозділ Hyundai CRADLE вже сьогодні працює з декількома прогресивними проектами, які розробляють і вдосконалюють технології мобільності. Один із прикладів - WayRay. Це компанія, яка, використовуючи технологію доповненої реальності, розробляє сучасні навігаційні системи.

В ході CES-2019 представники Hyundai CRADLE презентували концепт Elevate. Це буде дебютний представник сегмента Ultimate Mobility Vehicle, тобто високомобільних ТС.

Серед особливостей цього проекту відзначимо наступні:

• можливість рухатися через перешкоди з висотою або глибиною в 1,5 метра;

• наявність змінних кузовів (капсул): для пасажирів і для вантажу;

• опція пересування в будь-якому напрямку в стилі рептилії або ссавця;

• «ноги» роботизованого типу, мають електромотори.

Рух через перешкоду не викликатиме дискомфорт у водія і пасажирів. Буде розроблений спеціальний салон, який це гарантує. Творці представили громадськості три типи капсул: таксі, рятувальний і медичний автомобіль.

Крім усього іншого, Hyundai робить акцент на створенні інтер'єру авто четвертого і п'ятого рівня автономності. На виставці представники компанії продемонстрували, який вигляд матиме салон з новітнім лобовим склом, яке може перетворюватися в інтерактивний дисплей з усією необхідною інформацією для водія.